Sesja Rady Powiatu
- Szczegóły
- poniedziałek, 22 czerwiec 2015
IX sesja Rady Powiatu Krotoszyńskiego odbędzie się w piątek 26 czerwca 2015 r. o godzinie 13.00 w sali Urzędu Miejskiego w Krotoszynie przy ul. Kołłątaja 7.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Ustalenie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Sprawozdanie Starosty z działalności Zarządu w okresie międzysesyjnym.
5. Interpelacje radnych.
6. Wnioski i oświadczenia radnych.
7. Rozpatrzenie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu powiatu za 2014 rok wraz ze sprawozdaniem finansowym oraz podjęcie uchwał w sprawie:
a) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Krotoszyńskiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2014 rok,
b) udzielenia absolutorium dla Zarządu Powiatu Krotoszyńskiego za 2014 rok.
8. Sprawozdanie z realizacji Powiatowego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego w 2014 r. i Powiatowego Programu Działań na Rzecz Osób Niepełnosprawnych za rok 2014.
9. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez osoby prawne i fizyczne oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania tych dotacji,
b) powołania Rady Oświatowej,
c) wyrażenia zgody na zbycie, w drodze sprzedaży prawa własności, nieruchomości lokalowej, położonej w Koźminie Wielkopolskim przy ul. Jana Pawła II 35/3,
d) wyrażenia zgody na zbycie, w drodze sprzedaży prawa własności, nieruchomości gruntowej położonej w Sulmierzycach przy ulicy Krótkiej,
e) zatwierdzenia Regulaminu Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie,
f) zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2015,
g) zmiany uchwały Rady Powiatu Krotoszyńskiego Nr IV/19/15 z dnia 29 stycznia 2015 roku w sprawie budżetu na 2015 rok,
h) zmiany uchwały Rady Powiatu Krotoszyńskiego Nr IV/18/15 z dnia 29 stycznia 2015 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Krotoszyńskiego na lata 2015-2018.
10. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych.
11. Zapytania i wolne głosy.
12. Zamknięcie obrad.